1/07/2014

070114


Kuvia serkkujen synttäreiltä

Sunnuntaina meijät oli kutsuttu lohjalle viettää kahen pienen serkun synttäreitä. 
Tänään loppu loma ja palasin arkeen. Koulu alkaa virallisesti mun kohalla vasta torstaina mut mulla on kaks tehtävää jolla on deadline perjantaina joita joudun työstää koulussa ku kotikoneella ei oo kyseisiä ohjelmia. Joten tänään istuin monta tuntia koneella tekemässä niitä ja melkeen puolet ajasta turhaan koska en saa tietojani toimimaan ohjelmalla, tosi turhauttavaa… Oli kuitenki iha hauska käydä koulussa pitkästä aikaan ja nähä muutama tuttu. Loma on tuntunu tosi pitkältä mut rytmissä ois parantamisen varaa ku on tullu nukuttuu ja valvottuu miten sattuu, niinku varmaan monella muullaki. Oon myös ihan pihalla viikonpäivistä koska mun kalenteri loppu enkä oo ehtiny ostaa uutta. Tykkään käyttää vaan oikeen kunnon vanhanajan kannettavaa kalenteria, puhelimenkaa menee hermot ku pitää klikkailla pikkuruutuja ja rustaa sinne sisään kaikki sata muistutusta. Nyt oon kuitenki taas kotona ja aattelin lähtee pikkuhiljaa salille rullaa vähän hierontarullalla selkää ku meni ihan jumiin koneella istumisesta.  
Tähän loppuun vielä yks fun fact! Sisko kirjotti googlen kuvahakuun penkkis haalari saadakseen vähä haalari inspistä ku on abi. Ruutuun pamahti läjä mun vanhoja blogi kuvia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti