1/31/2014

BETTER BODIES +


Uudet treenihousut jotka ostin maanantaina, päivän lounas ja ihana välipala.

Tänää mulla oli vapaata koulusta ja alotin aamun treenillä. Sen jälkeen oon vaan löhönu kotona ja kuunnellu ku naapurit rakentaa keittiötä, jäätävä meteli! Lounaaks tein keittoa perunasta, porkkanasta, pinaatista ja sipulista,mausteeks vähän suolaa ja pippuria ja pari valkosipulin kynttä. Sen kanssa raejuustoa, njami! (Petra oon pahoillani mun Iittala teema ruoka kuvista, mut älä huoli sotkin marjat ja hedelmät rahkan ja kanelinkaa ja sen jälkeen ateria näytti vähä oksettavalta ja sopassa vedin överit raejuustonkaa ja sekotin senki iha pitkin reunoja kuvottavan näkösesti joten kuva ei ole totuus!) 

Petran huippuhauskan tekstin m.m. tästä Iittala ruokailusta löydätte tästä

2 kommenttia:

  1. hahaha ei noi niin pahoja kuvia ollu, en ees reagoinu :DD tulee ihan huono omatunto mun sanomisista xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se oli iha huippu!! hajosin sen jälkee ku olin ottanu noi kuvat ku tuli heti se mielee :D

      Poista