4/28/2015

DINNER +


Tänään on ollu jotenkin tosi tehokas päivä. Heräsin ja lähin ulos lenkille ja siitä aamupalan kautta Esportille joogaan. Jooga ei oo koskaan tuntunut ihan mun jutulta ja koen jotenkin että se ei ole treeniä (ainakaan tällä tasolla), tää on toki vaan mun mielipide, kaikesta ei voi tykätä ja laji on niin suosittu että moni on varmasti erimieltä. Oon kuitenkin treenannut sen verran kovaa viimepäivinä ja jokainen selän lihas on kipeinä kiipeilystä joten päätin kokeilla jos joogalla saisin paikat auki. Kyllä se lämpimässä venyttely vähän auttoi ja sain pahimmat jumit pois. Myöhemmin lähin vielä Tinjalle syömään ja Olin kanssa oopperalle katsomaan Kesäyön unelma balettia. Sain liput Olilta synttärilahjaksi ja olin todella yllättynyt koska raukka ei saa siitä itse mitään irti. Itse taas voisin melkeen itkeä jokaisen tanssin aikana koska se on niin kaunista.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti