9/01/2015

HELLO AUTUMN


Paita - Hollister / Saappaat - Hunter / Hattu - Santa Barbara, pieni liike jonka nimeä en muista / Shortsit - Levis

Tänään polkaistiin käyntiin syyskuu ja oikeastaan tuntuu tosi kivalle. Mulla on ehkä yks upeimpia kesiä takana ja voin hyvin mielin toivottaa syksyn tervetulleeksi. Syksyssä mun lempi asioita on kaunis ruskan värinen luonto, kaikkialla on niin kaunista. Mukavat isot neuleet ja kaulaliinat johon voi käpertyä ja uusi suosikki kaikki ihanat hatut. Pimenevät kotoista illat ystävien ja läheisten kanssa silloin edes sade ei haittaa. Syksyssä on niin paljon tunnelmaa ja se on ehdottomasti mielestäni hauskinta aikaa pukeutua!

 Tänään alkoi koulu info tilaisuudella joka ei oikeastaan ollut mun kohdalla ollenkaan tarpeellinen mutta oon iloinen että menin koska sen ansiosta heräsin aikaisin ja oon ehtinyt tehdä tänään jo vaikka mitä eikä kello ole edes kolmea vielä. 

Mukavaa alkanutta syyskuuta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti