9/14/2015

PERFECT LEATHER JACKET


Vihdoin löysin uuden nahkatakin Zarasta!

Oon jo pari vuotta etsinyt uutta nahkatakkia itselleni ja saanut tehtävästä jotenkin liian vaikean eikä mikään oo oikein mielyttänyt kunnes löysin tän takin Zarasta. Mikä siinä muutenkin on että kun etsii jotain sitä ei vaan millään löydä ja sitten kun ei etsi ja rahat on loppu löytyy vaikka mitä löytöjä? Vaikka mun raha tilanne ei ole mikää kaikkein paras meidän reissun jälkeen mun oli pakko investoida tähän. Kunnon takki on syksyllä kuitenkin iso osa jokapäiväistä vaatetusta nii mulle on tärkeetä että se on just täydellinen. 

Viikonloppu meni aika pitkälti töiden parissa ja treenaten. Tänään olin päivällä espoossa perheen luona ja Linda tuli uuden hauva vauvan kanssa myös käymään. Napsittiin ulkona vähän kuvia tästä hurmurista ja saatte tavata sen huomenna täällä, joten stay tuned!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti