10/20/2015

KALLION TAIVAS



Linnanmäen valokarnevaalien sunnuntai illan ilotulitukset meidän parvekkeelta.

Tiedättekö kun on niitä päiviä kun lojunut himassa samoissa vaatteissa kaksipäivää, tukka likaisena ja takkuisena eikä mitään meikkiä. Hyvä että on saanut hampaat pestyä. Mulla on nyt tämä moodi päällä koska huomenna ja ylihuomenna on tentti. Koko muu elämä on pausella. Kämpästä olen poistunut kerran viereiseen Siwaan ostamaan purjo sipulin keittoa varten. Myyjä kysy multa kassalla, meinaatko pärjätä tällä? Ei mikään ihme että ette saa näiltä päiviltä mitään kuva materiaalia. Torstaina olen taas vapaa nainen ja niin ansainnut viinipullon! Nyt takaisin kirjojen pariin…

3 kommenttia:

  1. Wauuu, hienoja kuvia! Haha mulla sama, huomenna vihdoin viimenen tentti!

    VastaaPoista
  2. Wauuu, hienoja kuvia! Haha mulla sama, huomenna vihdoin viimenen tentti!

    VastaaPoista