12/29/2015

XMAS LIGHTS + STAR WARS


Aleksanterinkadun ja Esplanadinpuiston jouluvalot.

Sunnuntaina käytiin vanhempien kanssa keskustassa pyörähtämässä alennus myynneissä ja ihastelemassa jouluvaloja. 

Myöhemmin sunnuntai iltana käytiin Olin ja muutaman kaverin kanssa leffassa katsomassa uusin Star Wars - Force awakens. Mä tykkäsin tosi paljon ja odotan innolla jo seuraavaa jatko osaa. Mun mielestä on super siistiä et maailma sai vihdoin naispuolisen jedin. Muistan kun pienenä leikittiin Star Warsia ja jos halusi olla jedi piti olla poika, tai prinsessa mikä ei ihan ollu mun lempi rooli. Nyt on tytöille sopiva rooli jos haluaa juosta keppi kädessä poikienkaa pihalla. Loppu ilta spekuloitiin Olin kanssa että mistä leffan nainen oli perinyt jedi voimansa. Joko ootte käyny kattoo kyseisen kohu leffan? Mitä mieltä olitte ja millaisia teorioita teille tuli mieleen? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti