2/11/2016

COLORS TO THIS GEAY THURSDAY


Huomenta päivää lukijat! Mallina toimii tänään upeat inkaliljat Stockmannilta kun oma naama on liian harmaa.

Tänään heräsin jo seitsemältä ja suuntasin kouluun. Luulin että meillä olisi testi mutta kävikin ilmi että kyseessä oli testi jonka pystyi tekemään kotoa käsin. Raivostutti koska olin herännyt niin aikaisin sen takia mutta päätin kuitenkin jäädä kouluun tekemään testin ja nyt on ihan kiva fiilis kun se on hoidettu vaikka aluksi vähän ketutti. Nyt olen taas kotona ja koko päivä edessä kiitos aikaisen aamu sekoiluni. Käänne puolensa kaikella!

Nyt teen loppuun yhden koulutehtävän ja lähden palkkioksi Pasilaan boulderoimaan. Mulla on myös käynnissä 50 leukaa päivässä haaste joka startattiin Olin kanssa edistääkseen kehitystä kiipeilyssä. Joka kerta kun olen boulderkeskuksessa vedän treenin päätteeksi 50 leukaa. Setit on jaettu niin että tehdään aina 5 leukaa/30 sekuntia ja 30 sekuntia lepoa perään ja toistetaan 10 kertaa. Kuminauhaa saa käyttää apuna, mutta tavoitteena on että jossain vaiheessa sen käyttö vähenisi tai leuat menisi jopa ilman kuminauhaa loppuun asti. Ei muuta kuin hommiin, mukavaa päivää kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti