2/10/2016

HOISIN HYVÄ


Testissä Hoisin hyvä wokki Ysibaarin resepti kirjasta. 

En ole vähään aikaan päässyt tänne päivittämään kuulumisia töiden, koulun ja muiden hommien takia. Olen vaan ollut super kiireinen lähi aikoina. Onneksi ensiviikolla hellittää vähän ja minulla on jopa vapaa viikonloppu. Viime viikonloppu meni pääasiassa töiden parissa mutta ehti siinä vähän kavereitakin nähdä. Lauantaina ennen työvuoro käytiin Petran ja Laurin kanssa Pasilassa boulderoimassa. Molemmat oli ekaa kertaa kiipeilemässä mutta molemmat pärjäsi paremmin kuin osasin odottaa. Molemmat on kyllä niin kovassa kunnossa että olisi pitänyt arvata että ei se seinällä pysyminen ole niin hankalaa. Lauantai iltana istuttiin iltaa Soffin luona ja sunnuntai sekä maanantai meni töissä. Oli on saanut jostain pahan ja sitkeän flunssan ja kuumottelen kokoajan että koska on mun vuoro saada tartunta. Jostain kumman syystä mun immuunikyky on ylittänyt itsensä ja oon vielä ihan terve, sormet ristiin että näin myös pysyy. Mulla on koko viikonloppu töitä eikä ole varaa tai aikaa olla kipeänä. Nyt iltapalaa ja nukkumaan, hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti